Info om timene

Postet av Hemsedal IL - MOVE den 19. Sep 2019

MOVE - Hemsedal
Motivasjon- Overskudd- Variasjon- Energi

Mandagstrening: 65 min
Kombinasjon med styrke og kondisjon. Ulike øvelser som passer for alle. Juster vekt og intensitet etter eget ønske.

Powerbox: 60 min
Her er det lov å slå og få ut litt aggresjon!
Kondisjon og styrke i form av boxing. Det er ikke krav til å ha med partner - åpent for alle.

Sterk og smidig: 60 min
Fokus på styrke og tøying. Timen har lav intensitet, men krever utholdelse. Du velger selv hvor hardt du vil trene ut fra egen styrke og dagsform. Styrkeøvelsene utføres med egenvekt som vektstang. Målet med treningen er å bli sterkere og få en mykere og smidigere kropp.  

Morgenspinning: 45 min
Få en sprek start på morgenen, her er det både langstrekker, bratte bakker og intervaller.

Spinn/styrke: 75 min
30 minutter med spinning, og 45 minutter med styrketrening. Her er det full fres fra start til slutt.

Styrke/kondisjon: 75 min
Kombinasjon med styrke og kondisjon. Ulike øvelser som passer for alle. Juster vekt og intensitet etter eget ønske.

Spinning: 60 min
Samme som morgenspinning, bare enda mer av det! Vi sykler langstrekker, bratte bakker og intervaller. 




0 Kommentar

Kommentarer

Logg inn for å skrive en kommentar.

Levert av IdrettenOnline