Velkommen på trening!

Følg oss på facebook for ukentlig oppdatering


UKEDAG:
HVA:HVOR:
Mandag
kl. 15.30- 16.35


Mandagstrening


Trøimshallen


Tirsdag
kl. 16.30- 17.30


Sterk og smidig


Klubbhuset
 
Onsdag

kl. 16.30- 17.45


Styrke/kondisjon


Trøimshallen

Torsdag
kl. 19.30- 20.30

Spinning

Klubbhuset

Litt info:
*Vi har påmelding til timene via appen Spond https://group.spond.com/QBCPO 
*Påmelding er for å registrere i forhold til smittevern, det er kun ved spinning det er plassbegrensning.
*Vi har 7 + instruktør plasser til spinning, for å ivareta smittevern.
*Betaling: Alle kort kan betales direkte inn til MOVE sin konto:2367.20.41430 Husk å merke din betaling.


Priser Gruppetrening med MOVE.
Du må være medlem HIL (kontingent kommer i tillegg).

* Gratis prøvetime
* 10 klipp: Kr. 500,-.
* 10 klipp Ungdom 200,- (under 17 eller heltids studenter under 20 år)
* Enkelttime Kr. 80,-.
* Enkelttime Ungdom 25,-(under 17 eller heltids studenter under 20 år)
* Halvårskort 6 måneder 1900,-.
* Halvårskort Ungdom760,- (må betales føre første måneds start).

Betaling:
Alle kort kan betales direkte inn til MOVE sin konto:
2367.20.41430
Husk å merke din betaling.



Info om timene


MOVE - Hemsedal
Motivasjon- Overskudd- Variasjon- Energi

Mandagstrening: 65 min
Kombinasjon med styrke og kondisjon. Ulike øvelser som passer for alle. Juster vekt og intensitet etter eget ønske.

Sterk og smidig: 60 min
 Styrke og mobilitet. Timen har lavere intensitet, med fokus på øvelser som utfordrer balanse og kjernemuskulatur, samtidig som mobilitet/fleksibilitet og styrking av de store musklene er gjennomgående. Du velger selv hvor hardt du vil trene ut fra egen styrke og dagsform. Alle øvelsene utføres hovedsaklig med egen kroppsvekt som motstand. Målet med treningen er både å bli sterkere og få en mykere og smidigere kropp.   

Styrke/kondisjon: 75 min
Kombinasjon med styrke og kondisjon. Ulike øvelser som passer for alle. Juster vekt og intensitet etter eget  ønske.

Spinning: 60 min
Her er det både langstrekker, bratte bakker og intervaller. Du justerer selv belastning på sykkelen. 





Levert av IdrettenOnline