Velkommen på trening!

Følg oss på facebook for ukentlig oppdatering


UKEDAG:
HVA:HVOR:
Mandag
kl. 15.30- 16.35

kl. 19.30 - 20.30

Mandagstrening

Powerbox

Trøimshallen

Trøimshallen

Tirsdag
kl. 16.30- 17.30


Sterk og smidig


Klubbhuset
 
Onsdag
kl. 06.30 - 07.15

kl. 16.30- 17.45

Morgenspinn

Spinn / Styrke

Klubbhuset

Klubbhuset

Torsdag
kl. 06.30- 07.15

Morgenspinn

Klubbhuset
kl. 18.30- 19.45Styrke/ Kondisjon Trøimshallen

Fredag
16.15- 17.15


Spinning


Klubbhuset

Litt info:
*Vi har ingen påmelding på timene.
*Vi har 14 plasser til spinning.
*Betaling: Alle kort kan betales direkte inn til MOVE sin konto:2367.20.41430 Husk å merke din betaling.
*Dersom du kommer på en time og det ikke finnes plass til deg, så får du en gratis time av oss som du kan bruke ved en senere anledning.

Priser Gruppetrening med MOVE.
Du må være medlem HIL (kontingent kommer i tillegg).

* Gratis prøvetime
* 10 klipp: Kr. 500,-.
* 10 klipp Ungdom 200,- (under 17 eller heltids studenter under 20 år)
* Enkelttime Kr. 80,-.
* Enkelttime Ungdom 25,-(under 17 eller heltids studenter under 20 år)
* Halvårskort 6 måneder 1900,-.
* Halvårskort Ungdom760,- (må betales føre første måneds start).

Betaling:
Alle kort kan betales direkte inn til MOVE sin konto:
2367.20.41430
Husk å merke din betaling.


Info om timene


MOVE - Hemsedal
Motivasjon- Overskudd- Variasjon- Energi

Mandagstrening: 65 min
 Kombinasjon med styrke og kondisjon. Ulike øvelser som passer for alle. Juster vekt og intensitet etter eget ønske.

Powerbox: 60 min
Her er det lov å slå og få ut litt aggresjon!
 Kondisjon og styrke i form av boxing. Det er ikke krav til å ha med partner - åpent for alle.

Sterk og smidig: 60 min
Styrke og mobilitet. Timen har lavere intensitet, med fokus på øvelser som utfordrer balanse og kjernemuskulatur, samtidig som mobilitet/fleksibilitet og styrking av de store musklene er gjennomgående. Du velger selv hvor hardt du vil trene ut fra egen styrke og dagsform. Alle øvelsene utføres hovedsaklig med egen kroppsvekt som motstand. Målet med treningen er både å bli sterkere og få en mykere og smidigere kropp.   

Morgenspinning: 45 min
 Få en sprek start på morgenen, her er det både langstrekker, bratte bakker og intervaller.

Spinn/styrke: 75 min
 30 minutter med spinning, og 45 minutter med styrketrening. Her er det full fres fra start til slutt.

Styrke/kondisjon: 75 min
 Kombinasjon med styrke og kondisjon. Ulike øvelser som passer for alle. Juster vekt og intensitet etter eget ønske.

Spinning: 60 min
 Samme som morgenspinning, bare enda mer av det! Vi sykler langstrekker, bratte bakker og intervaller.


Levert av IdrettenOnline